Ако всеки от нас обърне поглед назад към последната година и половина със сигурност ще установи, че поведението ни като потребители се е променило рязко. Минахме през различни периоди, в които влизахме в магазини и се презапасявахме, правихме си сметка за всеки похарчен лев, защото имаше несигурност за работните места. Промоционалните стоки бяха предпочитани, като често взимахме и ненужни за момента продукти, водени от моментната по-ниска цена.
През последните месеци ситуацията се нормализира, но потребителите няма да се откажат в нито един момент от изгодното пазаруване.
Миналата година, в разгара на пандемията, dm България заложи точно на това с концепцията "Трайно изгодно". Какво представлява тя?
Компанията гарантира, че няма да увеличава цените минимум четири месеца от датата, обозначена върху етикета на рафт, при всеки продукт, а това от своя страна дава сигурност на потребителите, без излишно презапасяване и най-вече – без стрес от преследване на промоционални кампании. Пазаруваш спокойно, и което е много важно за всеки от нас - когато пожелаеш.
На база на данните от онлайн проучване, проведено през март 2021 г. от австрийски изследователски институт във възрастовата група 16-65 години в градове, в които има dm магазини, ценовата стратегия "Трайно изгодно" се приема много положително от клиентите, особено от потребителите до 30 години.
Какво се купува най-често?
От направеното проучване става ясно, че жените до 30 години са сред най-лоялните клиенти на dm. Но независимо от възрастта, съвременният потребител е добре информиран и взискателен. Срещу парите си очаква високо качество, като цената също не е без значение. Не е без значение и дали асортиментът се увеличава с нови продукти.
Естествено, през летните месеци едни от най-търсените продукти са козметичните. Времето на отпуски и почивки, което се завръща вече към „нормалното", изисква да се погрижим и за комфорта на тялото ни.
Декоративната козметика, продуктите за грижа за тялото и косата, парфюмите, био хранителните и бебешките продукти, както и храната за домашни любимци, излизат на преден план.
Затова не е изненадващо, че най-търсени са продуктите за грижа за тялото, като лосиони, душ гелове, олиа, масла, продукти за депилация и така важните слънцезащитни продукти.
От dm разкриват, че расте интересът към всички продукти в удобни и малки опаковки за из път, което напълно кореспондира с желанието на всеки да вземе всичката му необходима козметика за ваканцията, без тя да заема половината му багаж.
През топлите месеци от dm акцентират на собствената си марка за слънцезащита - SUNDANCE, която включва всичко необходимо, за да се наслаждаваме безопасно на слънцето. Ползвайки тази марка помагаме и на фондация "Живот със синдром на Даун" - 10 стотинки от всеки закупен продукт се даряват на фондацията.
Любимите летни продукти
През лятото едни от търсените продукти са слънцезащитният крем SUNDANCE SPF50 (100 мл), лосионът за след слънце SUNDANCE (200 мл), капсулите за лице на Balea, с овлажняващ ефект, маската за коса Balea Professional (300 мл), озаряващото и хидратиращо масло COCOSOLIS Glow.
Често подценявана, но също толкова важна е и защитата от насекоми, независимо дали сме избрали да почиваме на морето или в планината. Затова не е изненадващо, че сред най-търсените продукти са Derma Intensive - стик срещу комари/кърлежи, както и рол-она за след ухапване от насекоми S-quito free.
Златистият спрей Eveline Brazilian Body и пяната за тен на същата марка са сред любимите на клиентите за добиване на изкуствен загар, както и за добавяне на доза акцент върху тялото.
Плажът и слънчевите бани вървят ръка за ръка с козметичните продукти, но е важно също да се чувствате комфортно, където и да сте. Сред предпочитаните летни аксесоари са плажната кърпа Pur Set, както и bikini bag на Sieber – удобна чантичка специално за съхранение на мокри бански.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.